Käyttö- ja sopimusehdot
Nämä sopimusehdot ovat voimassa 01.11.2024 alkaen.
1. Palveluntarjoaja
Hyvinkään Selkäklinikka / Napra-Aalto Oy
Y-tunnus: 2633652-2
Postiosoite: Vapaaherrantie 5, 05820 Hyvinkää
2. Yleistä
Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja Hyvinkään Selkäklinikka Oy (jäljempänä ”yritys”) välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa palveluinaan digitaalista sisältöä (esimerkiksi verkkokursseja ja digitaalisia lahjakortteja).
3. Sopimuksen voimassaolo
Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä palvelun. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita, eikä sitoudu kuukausittaisiin maksuihin tai ostoihin. Sopimus päättyy, kun palvelu on suoritettu loppuun.
4. Hinnat
Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluidensa hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on kulloinkin voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 25,5 % pl. lahjakortit, jotka ovat 0% alv).
5. Maksuehdot
Yritys tarjoaa useita maksutapoja. Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät ostotapahtuman yhteydessä. Maksunvälityspalveluna käytetään kolmannen osapuolen, Paytrailin, palvelua.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
6. Ehtojen muutos
Yritys pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja. Asiakkaan on tarkistettava sopimusehdot ennen palvelun käyttöä. Mikäli asiakas ei hyväksy ehtoja, palveluiden käyttö tulee lopettaa välittömästi.
7. Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen
Yritys noudattaa Suomen tietosuojalakia ja EU tietosuoja-asetusta (GDPR). Yrityksen tietosuojaseloste on saatavilla verkkosivuiltamme. Lue lisää täällä.
8. Vastuunrajoitukset
Yritys ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, ellei pakottava lainsäädäntö toisin määrää. Yritys ei myöskään vastaa teknisistä ongelmista, jotka johtuvat kolmansien osapuolien järjestelmistä. Yritys ei takaa palvelujen tai tuotteiden tuottavan tiettyjä tuloksia.
9. Erimielisyydet ja sovellettava laki
Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Kuluttaja voi viedä erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia, ja erimielisyydet käsitellään yrityksen kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa.
10. Palautusoikeus
Verkkokaupasta ostetuilla digitaalisilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Yritys ei myönnä digitaalisten tuotteiden (esim. verkkokurssit, e-kirjat, lahjakortit) osalta palautusoikeutta, sillä tuotteet toimitetaan sähköisesti ja ovat käytettävissä heti tilauksen jälkeen.
11. Peruuttamisoikeus
Verkkokaupan kautta ostetuilla digitaalisilla tuotteilla ei ole peruutusoikeutta, kun tuotteen toimittaminen on aloitettu asiakkaan suostumuksella. Tämä on linjassa kuluttajansuojalain mukaisen digitaalisten tuotteiden peruutusoikeuden rajoituksen kanssa.
Jos sinulla on ongelmia digitaalisen tuotteen kanssa, voit etsiä apua sivustomme tukipalvelusta tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse maiju@hyvinkaanselkaklinikka.fi